torstai 3. joulukuuta 2009

A Christmas "Calendar"

Here are a couple of pics of a "calendar" I made. I saw a picture of similar a couple of years ago in some US magazine and been thinking of doing one since then, now I finally got around it :) All the small items are from my Christmas stash. The round tags are from Etsy, don't remember from who, but I'll add the info if I find it. The base is a normal art canvas.

Tässä on pari kuvaa "kalenterista" jonka sain vihdoinkin tehtyä - pari vuotta sitten näin vastaavanlaisesta kuvan jossain jenkkiläisessä lehdessä ja siitä saakka olen suunnitellut kalenterin tekemistä. Kaikki pikku esineet ovat joulukoriste-härpäke varastosta. Pyöreät tagit ovat Etsystä, myyjää en muista, mutta lisään tiedon, jos löydän sen. Pohjana on tavallinen kanvaasi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti